سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تو دو صفت است که خداوند آنها را دوست دارد: بردباری و تأنّی [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به مردی فرمود ـ]
خاکریز31 عاشوراخوی
نهم دی ماه حاصل بیداری وبصیرت و تجلی ولایتمداری ملت بزرگ ایران است

در سال 1380ودر اردیبهشت ماه بود که همایش بین‏المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیانات مهم و تاریخی مقام معظم رهبری در تهران افتتاح شد. وقتی معظم له درحال خروج از سالن همایش بودند، حجت‏الاسلام والمسلمین سید حسن‏نصراله، دبیر کل حزب‏اله لبنان، از جا برخاستند و خود را به رهبرمعظم انقلاب ‏رساندند و خم شدند و دستهای مبارک ایشان را بوسیدند. پس از سید حسن، رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، و بعد خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس و افراد دیگری از حضار اطراف آقا حلقه زدند و هر یک به نحوی ابراز ارادت نمودند و از بیانات حکیمانه ایشان قدردانی کردند. وقتی از سید حسن نصراله سؤال شد، چه‏عاملی موجب گردید در این اجلاس رسمی و جهانی در برابر رهبرمعظم انقلاب‏ خم شوید و بر دستانش بوسه زنید؟ پاسخ دادند:
من تعمداً و با اخلاص کامل این کار را انجام دادم. دلیلش این بود که امسال ‏رسانه‏های جهانی مرا مرد سال نامیده و در کشورهای عربی هم، عنوان موفق‏ترین ‏رهبر جهان عرب را به من اختصاص داده‏اند. من از این القاب و عناوین خشنود نشدم؛ ولی در این جلسه مهم و بین‏المللی که سران نهضت‏های اسلامی و شخصیت‏های ‏سیاسی کشورهای اسلامی حضور داشتند و مراسم مستقیماً از تلویزیون در سراسرجهان پخش می‏شد، این کار را انجام دادم تا به تمام کسانی که مرا می‏شناسند بگویم:من سرباز رهبر معظم انقلابم.

احسن بر این معرفت و ادبت ای سیدبزرگوار و متواضع، ای عزیز قلب ما، درودهای ملت ایران برتو ای اولاد رسول ا... که چنین متواضعانه ای. و افتخار میکنیم بر چنین شاگردان مکتب توحید که میدانند ولی کیست و ولایت فقیه چه ارزش و جایگاه والایی در اسلام دارد و بما اموخت که چطور در خدمت و احترام ولایت و تبعیت از فرامین مردی استوار و با صلابت و با تدبیر باشیم که کشتی انقلاب عظیم اسلامی را با تدابیر علی گونه خود از اقیانوس فتنه ها بساحل سعادت و رستگاری هدایت فرموده و میفرمایند.

پس ای دوستان عزیز ببینید ما در کجای کاریم؟هنوز رهبرمان را خوب نشناخته ایم و گاهی بعضی ها از روی جهالت ادعاهایی هم میکنند.خود قضاوت کنید .اگر از هرکسی در ایران می پرسیدید که در جنگ 33روزه میخواهید کجا باشید، میگفت پیش سید حسن نصراله و اما انجا که محبوبترین فرد عرب سید حسن نصراله اینچنین بیان می کند و از دست رهبر عزیزمان در داخل ان جمع میبوسد، خدایی خودتان قضاوت کنید، اعتراف کنیم که ما هنوز در شناخت رهبرمان کوتاهی کرده ایم(نمونه اش فتنه 88) و اگر خاک زیر پایش بوده باشیم منزلت بزرگی یافته ایم تا چه رسد که توفیق فداشدن در مرامش.

برای سلامتی رهبر فرزانه انقلابمان صلوات


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط یوسف سرداری 89/10/7:: 8:59 عصر     |     () نظر